Usługi

  • Obsługa administracyjna

    Obsługa administracyjna: - typowe działania w zakresie zwykłego zarządu nieruchomością wspólną
    - prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych
    - ustalenie wymiaru opłat z tytułu kosztów użytkowania lokali
    - dokonywanie przeliczeń wymiaru należności w przypadku zmiany wysokości ceny mediów
    - wystawianie i doręczanie zawiadomień o zmianie wysokości opłat
    - prowadzeni imiennych kartotek finansowych w zakresie naliczonych opłat
    należnych odsetek, dokonanych wpłat oraz występujących zaległości lub nadpłat
    - kontrolowanie terminowości wpłat wystawianie i przesyłanie dłużnikom upomnień
    - wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali
    - sporządzenie rozliczenia finansowego oraz rocznego planu gospodarczego dla nieruchomości
    - przygotowanie i prowadzenie corocznych zebrań.

  • Obsługa księgowo - bankowa

    - prowadzenie dla nieruchomości księgowości finansowej i sprawozdawczości
    - księgowanie dokumentów zafakturowanych na nieruchomość wspólną przez kontrahentów obsługujących nieruchomość oraz dostawców mediów
    - przygotowanie informacji finansowej o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach
    - księgowanie wyciągów bankowych dotyczących części wspólnej nieruchomości, oraz księgowanie analityczne na poszczególne lokale
    - wystawianie przelewów bankowych regulujących bieżące płatności.

  • Obsługa porządkowo techniczna ( nadzór nad wywiązywaniem się z obowiązków firm świadczących usługi na rzecz nieruchomości zgodnie ze stosownie zawartymi umowami)

    - utrzymanie czystości i porządku na części wspólnej nieruchomości
    - utrzymanie terenu przynależnego do nieruchomości ( chodniki , ciągi komunikacyjne, tereny zielone)
    - utrzymanie w należytym stanie porządkowym miejsc składowania odpadów bytowo komunalnych
    - wykonywanie obowiązkowych przeglądów określonych Prawem Budowlanym , konserwacja i bieżące naprawy nieruchomości oraz urządzeń technicznych
    - sporządzanie na podstawie kontroli stanu technicznego budynku zestawień potrzeb remontowych
    - prowadzenie dokumentów określonych przepisami Prawa Budowlanego i dozoru technicznego w szczególności obowiązkowej książki obiektu budowlanego, dokumentacji technicznej , wpisy z wymaganych przeglądów technicznych nieruchomości, protokoły i opinie z przeglądów kominiarskich
    - kontrola nad zapewnieniem dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej , gazu, energii cieplnej, wody, odprowadzanie ścieków i wywozu śmieci.
    - prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacji i ich niezwłoczna realizacja
    - odczytywanie zużycia mediów z indywidualnych liczników zgodnie z przyjętym okresem rozliczeniowym oraz szczegółowe rozliczanie zużycia mediów